Garancia
Garanciális feltételek
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Aquaphoria Kft az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003 (IX.22) Korm. rendeletben meghatározottak szerint az alább részletezett jótállási feltételeket biztosít:
- az általunk forgalmazott fürdőkádakra és előlapokra 10 év
- az általunk beépített masszázsrendszerre 3 év
- csaptelepekre 1 év
A garancia kizárólag a gyártó által forgalmazott lábszerkezettel beépített fürdőkádra érvényes! A kádat oly módon kell beépíteni, hogy az később a burkolólap sérülése nélkül kiemelhető legyen. A szakszerűtlen beszerelésből adódó meghibásodásra és a másodlagos károkra a garancia nem vonatkozik.
A garancia feltételei a következőek:
-A garancia nem terjed ki olyan károkra, melynek okai a gondatlanság, nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen szerelés vagy javítás, szállítási és/vagy tárolási sérülések, a nem megfelelő karbantartás és ápolás, illetve természetes elhasználódás (pl. természetes kopás, elszíneződés, stb.).
- A nem megfelelő beépítés be nem tartása miatt forgalmazó semmilyen közvetett vagy közvetlen felelősséget nem vállal sem személyi sérülésért, sem vagyoni károkért.
- A Aquaphoria Kft nem köteles téríteni a bármilyen okból (pl. a termék beszerelésének késedelme, stb.), bármilyen módon és formában bekövetkező következményes károkat.
- Amennyiben a garanciális igény nem bizonyul megalapozottnak, a kiszállási-, anyag- és munkadíj a vevőt terheli.
- A fürdőkád beépítési helyének előzetes műszaki kialakítása a Vevő feladata. A műszakilag nem megfelelően kialakított helyszín miatt szükségessé váló ismételt kiszállás a Aquaphoria Kft szakszervize felé minden esetben díjköteles szolgáltatás.
- A garancia kötelezi a gyártót, hogy jogos panasz esetén a vásárló részére díjmentesen biztosítson pótalkatrészt. Amennyiben a kifogásolt termék egy régebbi, már nem forgalmazott modell, (és javítása nem lehetséges) úgy a forgalmazó egy olyan terméket biztosít a vevő részére, amely tulajdonságaiban leginkább megegyezik az eredetivel.
- A garancia csak abban az esetben és csak addig érvényes, ha és ameddig a vásárló valamennyi a cégünkkel szembeni kötelezettségét teljesíti!
- Garanciális javítás minden olyan hiba elhárítása, amely egyértelműen a termék gyártása vagy a Aquaphoria Kft. szakszervize által történt hibás beszerelésből és beüzemelésből keletkezett.
- A felmerült panaszok a hiba észlelésétől számított 7 napon belül írásos formában nyújthatók be az Aquaphoria Kft ügyfélszolgálatához.
- Az Aquaphoria Kft nem vállal felelősséget a vásárló által megbízott harmadik személy által végzett kivitelezési munkákért, sem az ekkor felhasznált anyagokért és tervezési számításokért. Bármilyen hozzá nem értésből adódó kár esetén a Aquaphoria Kft nem vállal felelősséget a fürdőkád biztonságáért és ez a garancia automatikus elvesztését vonja maga után!
- Alkatrész csere esetén kizárólag gyári alkatrészt lehet beépíteni. Ellenkező esetben a garancia elvész! A garancia a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti!
Kérjük, a vásárlás/áruátvétel helyszínén gondosan ellenőrizze a csomagolás, a termék felületeinek sértetlenségét, mivel ezekre vonatkozó garanciális bejelentéseket utólag nem áll módunkban elfogadni és csak térítés ellenében tudjuk a szükséges alkatrészeket biztosítani.
- Nem szabad a fürdőkádat/masszázskádat oly módon körbeépíteni (szekrény, mosdó, radiátor, wc, stb.), befalazni, hogy az akadálya legyen egy gépészeti javításnak! Mindenféle ebből adódó bontási munkálat, anyagköltség és munkadíj a vásárlót terheli.
- A lakás tulajdonosának vagy kirendelt megbízottjának feltétlenül tudnia kell, hogy nincs-e elektromos, víz, gáz, szellőző illetve klíma vezeték a rögzítendő pontok helyein.
- Amennyiben a falak nem egyenesek és a falak síkjai nem 90 fokosak a falhoz rögzítendő fürdőkádakat nem lehet tökéletesen illeszteni a fal síkjához!
Kád beépítési és karbantartási útmutató (letölthető pdf.)
Masszázskád használati útmutató (letölthető pdf.)